Küsimused-vastused

1. Kas mul peab olema konto, et osta Mummi e-poest?

Ei pea, kuid see on soovituslik. Tellimuse saab teha ka ilma konto olemasoluta.

2. Unustasin salasõna, mida teha?

Kui unustasid salasõna, siis vajuta „Minu konto“ lehel nuppu „Kaotasid parooli?“. Seejärel sisestage järgmisel lehel kastikesse oma kasutajanimi või e-posti aadress ja vajutage nupul „Lähtesta parool“.

3. Kas ma saan oma andmeid muuta?

Jah. Andmeid saate muuta „Minu konto“ lehel vajutades nupule minu andmed. Eelnevalt peate olema ka sisse logitud.

4. Kas ma saan tellimust muuta või katkestada?

Enne tellimuse kinnitamist/maksmist saate seda muuta (lisada juurde tooteid, muuta kogust vms), või soovi korral katkestada.

5. Kas ma saan tooteid ette broneerida?

Vastus on ei. Tooted on kõigile vabalt saadaval ja iga hetk võib keegi soovitud toote viimase saadaval oleva eksemplari ära osta.

6. Kas ma saan laost otsa lõppenud tooteid ette tellida?

Jah, see võimalus on olemas nii mõnegi toote puhul. Selleks palume ühendust võtta meie klienditoega ja oma soovist teada anda.

7. Kui kiiresti tellitud kaup minuni jõuab?

Tellitud kaup jõuab Sinuni 2-6 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest/maksmisest. Mõne toote puhul võib tarneaeg olla pikem, täpsemalt kirjas tooteinfos. Lisaks võib tarneaeg pikeneda pühade aegu/pühade eelsel ajal.

9. Kuidas toodet tagastada?

Sul on õigus tellitud tooted meile tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse vastuvõtmisest. Selleks kirjuta meile kiri aadressil klienditugi@mummi.ee tagastatavate toodete ning põhjuse kohta, paki tagastatavad tooted nii, et need ei saaks transpordis kahjustada (eemalda ka vana aadresskaart) ja saada pakk meile tagasi. Tagastamiseks kasuta sama ettevõtte pakiautomaati, kust said paki kätte. Smartposti puhul sisesta pakk pakiautomaati sama uksekoodiga, mida kasutasid kättesaamisel. Omniva puhul sisesta pakk pakiautomaati spetsiaalse tagastuskoodiga, mis saadeti sama (või teise) sõnumiga. Tellimused, mis on kohale toimetatud postkontorisse või kulleriga, tuleb tagastada läbi postkontori. Meie aadressi leiad saatelehelt, mis pakiga kaasas (või meie kodulehelt).

10. Kas ma saan ostetud toote ümber vahetada, kui toode on kas väike/suur või ei sobi mulle?

Vastus on jah. Toote saad ümber vahetada ainult sama toote teise suuruse vastu. Selleks palume tagastada vahetatav toode meile ning kui oleme selle kätte saanud, postitame Sulle uue toote.