1.      Üldtingimused

1.1.   Üldtingimused kehtivad aadressil https://mummi.ee asuva e-poe (edaspidi Mummi Shop), mille omanik on Mariland Kaubanduse OÜ (edaspidi Müüja) ja ostja (edaspidi Klient) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2.   Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Mummi Shop’ist toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3.   Müüja jätab endale õiguse Üldtingimustes muudatusi teha. Nimetatud muudatusi kajastatakse Mummi Shop lehel. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis kehtivad Kliendi jaoks tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused.
1.4.   Mummi Shop’is tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et on Üldtingimustega tutvunud ja on nendega nõus.
1.5.   Müüja andmed: Mariland Kaubanduse OÜ, Võidu 6, Vastseliina, Võrumaa 65201. Reg-nr 14008424.

2.      Hinnad

2.1.   Kõik Mummi Shop’is kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.2.   Kui tellimus on esitatud enne hindade või tingimuste muutmist, siis kohaldatakse Kliendi ja Müüja vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
2.3.   Müüja jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Mummi Shop veebilehel.

3.      Tellimuse tegemine
3.1.   Väikseim täidetava tellimuse summa on 10,00 € + postikulu.
3.2.   Klient valib Mummi Shop’is välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides “Lisa ostukorvi” nupul.
3.3.   Tellimuse vormistamiseks tuleb avada ostukorv. Ostukorvi lehel saab Klient valida sobiva tarneviisi (valiku saab teha ka kassa lehel). Kui ostukorvis muudatusi pole rohkem tarvis teha, siis Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida nupul “Mine kassasse”. Pärast nõutud andmete sisestamist saab Klient valida sobiva makseviisi ja tasuda Tellimuse eest.
3.4.   Pärast toote eest tasumist saadab Mummi Shop Kliendi e-posti aadressile Tellimuse kinnituse.
3.5.   Klient kohustub Tellimuse vormistamisel esitama Tellimuse täitmiseks vajalikud ja tõesed andmed.
3.6.   Müüja ei vastuta Tellimuse täitmisel Kliendi esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.      Makseviisid
4.1.   Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (SEB Pank, Swedbank). Lisaks on võimalik Tellimuse eest tasuda ka Liisi järelmaksuga (vt Maksmisviisid).
4.2.   Makse tehakse väljaspool Mummi Shop’i keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.
4.3.   Tasuda saab ka arve alusel. Tasudes arve alusel tuleb märkida maksekorraldusel arve number.
4.4.   Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele.

5.      Kohaletoimetamine
5.1.   Kliendil on võimalik valida erinevate toote kohaletoimetamise viiside vahel.
5.2.   Valides kohaletoimetamise viisina Smartposti või Omniva pakiautomaadi, jõuab toode kliendi valitud pakiautomaati 2–6 tööpäeva jooksul alates Tellimuse kinnitamisest/maksmisest. Osade toodete puhul võib tarneaeg olla pikem, täpsemalt kirjas tooteinfos. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse toode tagasi Mummi Shop’ile.
5.3.   Valides kohaletoimetamise viisina Omniva postkontori, jõuab toode kliendi valitud postkontorisse 2-6 tööpäeva jooksul alates Tellimuse kinnitamisest/maksmisest. Osade toodete puhul võib tarneaeg olla pikem, täpsemalt kirjas tooteinfos. Toote kohalejõudmisest postkontorisse teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse toode tagasi Mummi Shop’ile.
5.4.   Valides kohaletoimetamise viisina Omniva kulleri, tuuakse tellitud tooted Kliendi valitud aadressile 2-6 tööpäeva jooksul alates Tellimuse kinnitamisest/maksmisest. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel sobiva kättetoimetamise aja kokku leppimiseks. Osade toodete puhul võib tarneaeg olla pikem, täpsemalt kirjas tooteinfos.
5.5.  Tellimuse puhul alates 50,00 € on kohaletoimetamine tasuta.

6.      Toote ümbervahetamine ja tagastamine
6.1.   Kliendil on õigus tehingust 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud kaup kas tagastada või ümber vahetada. Nimetatud 14-päevane tähtaeg hakkab kulgema arvates kauba kättesaamisest.
6.2.   Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Mummi Shop* (vt Tagastamise-vahetamise tingimused*).
6.3.   Rahatagastuse korral tehakse tagastus samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti (kõige enam 14 päeva jooksul alates tagastatava kauba jõudmisest Müüjani). Kogu kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ka tasutud transpordi summa.
6.4.   Kauba tagastamisel palume Müüjale saata e-kiri aadressil klienditugi@mummi.ee tagastatavate toodete ning põhjuse kohta. Tagastatavad tooted tuleb pakkida nii, et need ei saaks transpordis kahjustada.
6.5.   Tagastatav toode ei või olla kahjustunud. Uue toote puhul peab toode olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.
6.6.   Tagastataval tootel ei tohi olla parfüümi-, pesuvahendi-, suitsu- ega muid lõhnasid. Samuti ei tohi olla kosmeetika- ega hügieenitoodete jälgi, määrdumist, plekke, auke ega muid defekte.

7.      Pretensioonide esitamise kord
7.1.   Mummi Shop’is müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud kaheaastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
7.2.   Võlaõigusseaduse §-st 222 lg-s 1 sätestatust tulenevalt on Kliendil õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda toote parandamist või asendamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab toote parandamisega või toote asendamisega seotud kulud Müüja.
7.3.   Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

8.      Vastutus
8.1.   Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate Müügitingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahjude eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2.   Müüja vastutab toote müügihinna ulatuses.

9.      Privaatsuspoliitika
9.1.   Klient annab Müüjale nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.
9.2.   Müüjale teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja neid kasutatakse ainult müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.
9.3.   Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta.
9.4.   Müüja võib kasutada Kliendi isikuandmeid kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks oma nõusoleku.

10.  Üldtingimused ja nende muutmine
10.1. Mummi Shop’i poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient Mummi Shop’i Üldtingimustega ja kohustub neid täitma.
10.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
10.3. Müüja võib muuta Mummi Shop’i Üldtingimusi ja toodete hindasid.
10.4. Müüjal on õigus loobuda Tellimuse täitmisest, kui tehnilise vea tõttu oli Mummi Shop’i lehel kuvatud toote hind ekslik.

11.  Muud tingimused
Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse, Tarbijakaitseametisse ja/või tarbijakaebuste komisjoni.

12.  Klienditugi
Klienditoe e-posti aadress on klienditugi@mummi.ee. Kirjadele vastame tööpäeviti vahemikus kella 09:00 – 17:00.

 

Mariland Kaubanduse OÜ

Üldtingimusi on muudetud viimati 04. juuli 2018 kell 09:58